W.I.N.E.

LLPW.I.N.E.: Wine In Northeastern Europe: improving winegrowers’marketing skills in the field of wine tourism

W.I.N.E. Víno v severovýchodní Evropě: zlepšování marketingových schopností vinařů na poli vinařského turismu

Cílem projektu je identifikovat a sdílet osvědčené postupy v oblasti marketingu vinařské turistiky v partnerských zemích a používat je jako základ pro vzdělávání malých a středních vinařů (cílová skupina).

Projekt umožní:

  • Zlepšit schopnost cílové skupiny zvýšit prodej a tím dosáhnout vyšších příjmů pomocí zasvěcení účastníků do nástrojů marketingu, které by mohli uplatnit ve vinařském turismu;
  • Zlepšení spolupráce mezi vinaři a dalšími organizacemi poskytujícími možnosti vzdělávání;
  • Podporovat rozvoj inovačních postupů vzdělávání;
  • Zvýšení mobility vinařů na evropské úrovni za účelem podpory vzájemného učení.

Myšlenka projektu je výsledkem předchozí spolupráce některých partnerů projektu v oblasti vinařské turistiky.
Hlavním úkolem projektu je pomoci malým a středním podnikatelům zajistit udržitelnost jejich  podnikání v dlouhém časovém horizontu, podporovat rozvoj inovačních postupů a zvýšit mobilitu vinařů na evropské úrovni a tak podněcovat vzájemné učení.

Koordinátor projektu: Instytut dla Zjednoczonej Europy, Poland
Partneři projektu:

  1. Občianske združenie MOHYLA, Slovakia (tichý partner: Združenie Tokajska vinna Cesta)
  2. Evropská rozvojová agentura, s.r.o., Czech Republic  (tichý partner: FUČIKOVA MARIE-FUČIKOVIC SKLIPEK f.o.)
  3. Turistička zajednica grada Jastrebarskog, Croatia (tichý partner: Zagreb county wine roads-Plesivica wine road)
  4. Stowarzyszenie Winiarzy Podkarpacia, Poland
  5. Retica s.a.s. di Dassie M. e c., Italy (tichý partner: ASSOCIAZIONE MOSTRE PRIMAVERA DEL PROSECCO)
  6. Verein zur Forderung des historischen Weinanbaus im Raum Werder (Havel) e.V., Germany
pixelstats trackingpixel

Komentáře nejsou povoleny.